Blogg

Vår historie

Inhotel oppsto som en avdeling av Rondane Høyfjellshotell i september 2019, og var dedikert til å hjelpe andre hoteller med rådgivning. Ole T. Hoelseth (56) og Michael Aasheim (30) hadde …

Priser

Onboarding Inhotels viktigste verdi ligger i hvor gode våre resepsjonister er. Derfor legger vi stor vekt på  grundig opplæring.  Vi har laget både videoer og podcaster om den enkelte kunde, …

Spar Lønnsutgifter

Våre stordriftsfordeler kommer deg til gode Inhotel kan prise sine fjernresepsjonsløsninger til en fornuftig pris, fordi vi arbeider for flere kunder samtidig, og utnytter tiden optimalt. Når resepsjonister på det …

Mer tid til gjestene

Høy servicegrad, til lavest mulig pris En fjernresepsjonist kan leies inn ved behov, eller som permanent hjelp. Våre kunder har ulike motiver for å leie fjernresepsjon. Et av dem er …

Stiligere videoresepsjon får du ikke

For tiden arbeider vi med et prosjekt hvor et hotell, med en eksklusiv resepsjonsområde, ønsker å teste ut videoresepsjon. Utfordringen er: Hvordan får vi inn en skjerm  uten at det …