Spar Lønnsutgifter


I et hotell er enhver krone du kan spare på resepsjonen en krone du kan legge på bunnlinjen, forutsatt gjestene ikke opplever dårligere service. I forretningsbygg ønsker ofte leietagerne en resepsjonist, men det skal helst koste minst mulig!

Våre stordriftsfordeler kommer deg til gode

Inhotel kan prise sine fjernresepsjonsløsninger til en fornuftig pris, fordi vi arbeider for flere kunder samtidig, og utnytter tiden optimalt. Når resepsjonister på det enkelte hotell har dødtid er vi i full sving. Ved inngåelse av årsavtale er prisen den samme, uavhengig av hvor mye besøkstallet svinger de ulike sesonger.

Vi kan ta telefonen din, booke, besvare e-poster eller til og med snakke med gjestene dine på video, mens du har fokus på all øvrig drift.

Hjelp når du trenger det mest

Fjernresepsjon gjør det enklere å skaffe ekstravakter i travle perioder. Mange overnattingssteder har utfordringer med å skaffe ekstravakter på kort varsel, ved sykemeldinger. En videoresepsjonist kan komme på jobb på noen minutters varsel. Aldri mer behøver du stresse med rekruttering av resepsjonister! Aldri mer behøver du stresse med å finne tid til å ta deg fri selv!